Model 1 – Współpraca na podstawie umowy

Współpracę w oparciu o umowę proponujemy przede wszystkim dużym podmiotom gospodarczym, które zdecydują się na outsourcing IT lub serwis komputerowy większej ilości stanowisk, także firmom pragnącym podjąć z nami stałą współpracę po zamontowaniu telewizji przemysłowej (archiwizacja danych, konserwacja), systemów kontroli dostępu (generowanie raportów, konserwacja) oraz systemów alarmowych (konserwacja) itp.

Klientom podpisującym umowę z naszą firmą gwarantujemy pierwszeństwo w kolejności podejmowanych zleceń, sprzęt zastępczy i preferencyjne terminy płatności. Umowa podpisywana jest z uwzględnieniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.

Firmom planującym podjąć z nami współpracę w tym modelu proponujemy dwie metody rozliczania:

  • w oparciu o przepracowany w miesiącu czas (rozwiązanie sugerowane dla mniejszych podmiotów lub firm z małą ilością zgłoszeń, które chcą skorzystać z usług outsourcingu IT) – czas rozliczany jest za każde rozpoczęte 30 minut pracy. W tym trybie współpracy oferujemy dogodne zniżki uzależnione od ilości przepracowanego w miesiącu czasu.
  • w oparciu o liczbę urządzeń w firmie (model sugerowany średnim i dużym podmiotom, które decydują się na usługę serwisu komputerowego, montażu CCTV, systemów kontroli dostępu i alarmowych lub outsourcingu IT) – Cena za obsługę urządzeń zależy od rodzaju sprzętu. Stosujemy różne stawki za komputery, serwery, centrale telefoniczne, systemy alarmowe, telewizje przemysłowe, systemy kontroli dostępów – ceny do negocjacji w zależności od rodzaju i ilości urządzeń.

Model 2 – Współpraca bez umowy

Ten model współpracy proponujemy głównie mikroprzedsiębiorstwom i firmom, które nie chcą podpisywać umów czasowych. Sprawdza się on szczególnie, gdy firmie nie zależy na stałej obsłudze, a jedynie na doraźnej pomocy informatycznej.

Przy współpracy bez umowy oferujemy rozliczenie w oparciu o przepracowany czas. Należność liczona jest za każdą godzinę pracy. W przypadku zleceń na wykonanie lub rozbudowę np. sieci komputerowych, monitoringu przemysłowego, central telefonicznych dokonujemy indywidualnej wyceny na podstawie wartości materiałów i kosztów pracy. Zanim nasi specjaliści przystąpią do realizacji, klient otrzymuje dokładną kalkulację wydatków. Nasza analiza kosztów przewiduje zawsze wszystkie ewentualności, co pozwala uniknąć nieoczekiwanych wydatków. Zlecenie podejmujemy po zaakceptowaniu wyceny.

Skontaktuj się z nami