Model 1 – Współpraca na podstawie umowy
Współpracę w oparciu o umowę proponujemy przede wszystkim dużym podmiotom gospodarczym, które zdecydują się na outsourcing IT lub serwis komputerowy większej ilości stanowisk, także firmom pragnącym podjąć z nami stałą współpracę po zamontowaniu telewizji przemysłowej (archiwizacja danych, konserwacja), systemów kontroli dostępu (generowanie raportów, konserwacja) oraz systemów alarmowych (konserwacja) itp.
Klientom podpisującym umowę z naszą firmą gwarantujemy pierwszeństwo w kolejności podejmowanych zleceń, sprzęt zastępczy i preferencyjne terminy płatności. Umowa podpisywana jest z uwzględnieniem miesięcznego okresu wypowiedzenia.
Firmom planującym podjąć z nami współpracę w tym modelu proponujemy dwie metody rozliczania:
- w oparciu o przepracowany w miesiącu czas (rozwiązanie sugerowane dla mniejszych podmiotów lub firm z małą ilością zgłoszeń, które chcą skorzystać z usług outsourcingu IT) – czas rozliczany jest za każde rozpoczęte 30 minut pracy. W tym trybie współpracy oferujemy dogodne zniżki uzależnione od ilości przepracowanego w miesiącu czasu.
- w oparciu o liczbę urządzeń w firmie (model sugerowany średnim i dużym podmiotom, które decydują się na usługę serwisu komputerowego, montażu CCTV, systemów kontroli dostępu i alarmowych lub outsourcingu IT) – Cena za obsługę urządzeń zależy od rodzaju sprzętu. Stosujemy różne stawki za komputery, serwery, centrale telefoniczne, systemy alarmowe, telewizje przemysłowe, systemy kontroli dostępów – ceny do negocjacji w zależności od rodzaju i ilości urządzeń.
Model 2 – Współpraca bez umowy
Ten model współpracy proponujemy głównie mikroprzedsiębiorstwom i firmom, które nie chcą podpisywać umów czasowych. Sprawdza się on szczególnie, gdy firmie nie zależy na stałej obsłudze, a jedynie na doraźnej pomocy informatycznej.
Przy współpracy bez umowy oferujemy rozliczenie w oparciu o przepracowany czas. Należność liczona jest za każdą godzinę pracy. W przypadku zleceń na wykonanie lub rozbudowę np. sieci komputerowych, monitoringu przemysłowego, central telefonicznych dokonujemy indywidualnej wyceny na podstawie wartości materiałów i kosztów pracy. Zanim nasi specjaliści przystąpią do realizacji, klient otrzymuje dokładną kalkulację wydatków. Nasza analiza kosztów przewiduje zawsze wszystkie ewentualności, co pozwala uniknąć nieoczekiwanych wydatków. Zlecenie podejmujemy po zaakceptowaniu wyceny.