Usługi w ramach serwisu komputerowego proponujemy szczególnie firmom nieposiadającym własnego działu IT, przedsiębiorstwom, w których informatyk ma za niskie kompetencje, aby sprostać bardziej skomplikowanym zadaniom oraz dużym firmom, które chciałby część obowiązków działu IT oddelegować na zewnątrz.
Współpraca z serwisem komputerowym SplitBit zawierana jest bez umowy. Umowy podpisujemy jedynie w sytuacjach, gdy klient prosi o serwis dużej ilości stanowisk. Zgłoszone usterki poddajemy wstępnej ocenie. Jeśli to możliwe, problem rozwiązujemy natychmiast – na miejscu bądź zdalnie. W bardziej skomplikowanych wypadkach diagnozujemy awarię w serwisie, wyceniamy usługę i po akceptacji klienta, naprawiamy sprzęt. W razie potrzeby zapewniamy sprzęt zastępczy. Pierwszeństwo przy świadczeniu usług IT mają klienci, którzy podpisali z nami umowy serwisowe. Czas reakcji na zgłoszenie zawsze staramy się skrócić do niezbędnego minimum.
Serwis komputerowy obejmuje następujące usługi:
- diagnostykę i naprawę sprzętu komputerowego i peryferii,
- rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem,
- przyspieszanie działania komputerów,
- reinstalację oprogramowania,
- aktualizację programów,
- instalację oprogramowania,
- konfigurację sprzętu i oprogramowania